Subject: Ujumise algõpetuse lisarahastus 2024
From: Kirsti Mäesepp <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 16:08:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Eesti Ujumisliidust ja meil oleks soov uuendada ujumise 
algõpetuse lisarahastuse tabelit 2024. aasta andmetega.
Oleme varem suhelnud Rahandusministeeriumist Andrus Jõgiga, kuid kes võiks 
olla tema asemel, kes tegeleb kohalikele omavalitsuste finantsjuhtimisega.

Kohalikele omavalitsustele laekus 2022. aastal ujumisõpetuse lisakulude 
katmiseks läbi tulumaksu ja tasandusfondi üle 1,6 mln euro, mille kohta 
saime Exceli tabeli KOV-iti numbritega.

Eesti Ujumisliit kompetentsikeskusena koordineerib ujumise algõpetust ja 
sooviksime ujumise algõpetuse lisarahastuse tabelit uuendada 2024. aasta 
andmetega.

Palun andke teada, kelle poole peaksime Rahandusministeeriumist pöörduma.

Heade soovidega

Kirsti Mäesepp

Tel. +372 5132 991

Ujumise algõpetuse projektijuht

Eesti Ujumisliit

 <http://www.kooliujumine.ee/> www.kooliujumine.ee

 <http://www.ujumiskursus.ee/> www.ujumiskursus.ee